تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
83 زندانی جرائم غیرعمد مالی در استان بوشهر آزاد شدند

83 زندانی جرائم غیرعمد مالی در استان بوشهر آزاد شدند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: 83 زندانی جرائم غیرعمد مالی در استان بوشهر آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی شنبه‌شب در آئین افتتاح شورای حل اختلاف مستقل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند ستاد دیه، اظهار داشت: کمک‌های مردمی نقش بسیار مهمی در فعالیت‌های ستاد دیه دارد و امیدواریم شاهد همکاری هر چه بیشتر مردم در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه از همه تلاش خود برای ازادی زندانیان استفاده خواهیم کرد، بیان داشت: برای افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی جامعه هدف و مددجویان برنامه داریم و از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر به تلاش‌های صورت گرفته برای آزادی زندانیان غیر عمد در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: 83 زندانی در استان بوشهر طی هفت ماه گذشته آزاده شده‌اند که 60 نفر از محل کمک بلاعوض ستاد دیه کشور از زندان‌های استان بوشهر آزاد شده‌اند.

هزینه 20 میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان

وی ادامه داد: همچنین 10 نفر از محل پرداخت‌های بلاعوض استانی، 9 نفر از طریق همکاری سازمان اقتصاد اسلامی و چهار نفر نیز از محل پرداخت کمک‌های بانک‌های عامل آزاد شده‌اند.

موسوی با اشاره به هزینه‌های آزادی این زندانیان، تصریح کرد: 20 میلیارد و 590 میلیون ریال برای آزادی این زندانیان تامین و هزینه شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به زمینه‌های فعالیتی شورای حل اختلاف مستقر در ستاد دیه، خاطرنشان ساخت: آزادی بیشتر مددجویان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از مهمترین اهداف تشکیل این شورا است که امیدواریم شاهد دستیابی به این اهداف باشیم.


برچسب ها : ,
یک فروند لنج صیادی در آب‌های دیر غرق شد/ همه سرنشینان نجات یافتند

یک فروند لنج صیادی در آب‌های دیر غرق شد/ همه سرنشینان نجات یافتند

دیر - خبرگزاری مهر: یک فروند لنج صیادی عصر شنبه بر اثر آتش سوزی در آب های شهرستان دیر غرق شد.

عیسی فولادی عضو هیئت‌رئیسه تعاونی صیادی بندر دیر با تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: حادثه آتش‌سوزی در این موتورلنج صیادی در فاصله 10 مایلی بندر دیر روی داد که البته همه سرنشینان این موتورلنج نجات یافتند.

وی با بیان اینکه این موتورلنج 12 سرنشین داشت، افزود: هیچ‌یک از سرنشینان این موتورلنج صیادی در این حادثه دچار آسیب نشدند و به سلامت به ساحل رسیدند.

عضو هیئت‌رئیسه تعاونی صیادی بندر دیر در ارتباط با دلایل این آتش‌سوزی نیز خاطرنشان ساخت: هنوز دلیل این آتش‌سوزی مشخص نشده است و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

فولادی افزود: این موتورلنج متعلق به اهالی بندر دیر در هنگام صیادی در آبهای خلیج فارس بود که به علت نامعلومی آتش گرفت و به طور کامل غرق شد.

وی به نحوه کمک‌رسانی به سرنشینان این لنج نیز اشاره کرد و بیان داشت: پس از دریافت پیام کمک این لنج صیادی، شناور ناجی غریق و شناورهای صیادی بندر دیر با حضور به‌موقع در محل، سرنشینان را نجات دادند.


برچسب ها : ,
ممنوعیت واردات خودروهای سواری با ارز مبادله ای
ممنوعیت واردات خودروهای سواری با ارز مبادله ای

گمرک با صدور بخشنامه جدیدی بار دیگر بر واردات خودروهای سورای صرفاً با ارز متقاضی و ممنوعیت واردات خودرو با ارز مبادله ای تاکید کرد.

به گزارش تسنیم،در بخشنامه فرود عسگری مدیر کل مرکز واردات وامور مناطق آزادوویژه به گمرکات کشور آمده است: به پیوست تصویر رونوشت نامه شماره ۴۶۶۷/۲۱۰/۹۲ مورخ ۸/۸/۹۲ سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر واردات انواع خودروهای سواری وارداتی صرفا با ارز متقاضی جهت اطلاع و بهره برداری با رعایت کامل مقررات ارسال می گردد.

سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در نامه خود خطاب به هاشمی مدیرکل اداره آمار و تعهدات ارزی بانک مرکزی تصریح کرد: واردات انواع خودروهای سورای صرفاً با ارز متقاضی صورت پذیرد و در صورت دریافت هرگونه ثبت سفارشات قبلی، شبکه بانکی کشور مجاز به اختصاص ارز بانکی به آنها نخواهد بود و فقط می تواند با ارز متقاضی نسبت به کارسازی آن اقدام نماید.


برچسب ها : ,
چشم انداز تورم مزمن در اقتصاد كشور
چشم انداز تورم مزمن در اقتصاد كشور
مزمن شدن تورم بالا مي تواند در ميان و بلندمدت آثار نامناسبي بر معيشت خانوارها و ساختار اقتصادي كشور بگذارد.

جامعه‌ی ایرانی در افق این چشم‌انداز كشوري ترسيم شده است دست یافته به "جایگاه اول اقتصادی"، علمی و فناوری در سطح منطقه‌ی آسیای جنوب غربی (شامل آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه و کشورهای همسایه) با تأکید بر جنبش نرم‌افزاری و تولید علم، رشد پرشتاب و مستمر اقتصادی، ارتقاء نسبی سطح درآمد سرانه و رسیدن به اشتغال کامل.

«الف» در سلسله گزارش هايي تصويري، وضعيت فعلي و روند آتي حركت برخي شاخص هاي اقتصادي، فرهنگي و ... را در مقايسه با رقباي اصلي كشور در منطقه چشم انداز بررسي مي كند.

یکی از مقیاس‌های اندازه گیری در اقتصاد تورم است. تورم به افزایش سطح عمومی قیمت‌ها گفته مي شود و با کاهش قوهٔ خرید واحد پولی همراه است و در برخي متون اقتصادي به عنوان نوعي ماليات ضمني از درآمد فعالان اقتصادي مطرح مي شود.

مركز آمار ايران بنابر قانون، مرجع رسمي محاسبه و اعلام نرخ تورم است. در كنار مركز آمار، بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران نيز نرخ تورم را محاسبه و منتشر مي كند. آخرين نرخ تورم بنابر اعلام اين دو مركز به ترتيب حدود ۳۶ و ۴۰ درصد است. مركز آمار، نرخ تورم روستايي را نيز محاسبه مي كند كه براساس آخرين آمار به حدود ۴۲ درصد رسيده است. رييس بانك مركزي اعلام كرده است كه تا پايان سال حدود ۵ درصد از نرخ تورم كاسته خواهد شد.

صندوق بين المللي پول نيز براساس آمار دريافتي از كشورها و نيز برآوردهاي خود همه ساله برآوردي از نرخ تورم و نرخ تورم در كشورهاي مختلف اعلام كرده و براي سال هاي آينده نيز روند پيش بيني شده خود را اعلام مي كند.

نرخ تورم پيش بيني شده براي ايران و چندين كشور حوزه سند چشم انداز در سال هاي آتي به شرح زير است:





براين اساس، براساس پيش بيني صندوق، نرخ تورم ايران پس از رسيدن به نقطه اوج بالاي ۴۰ درصد (كه البته نه براساس اعداد اعلام شده اخير كه براساس برآوردها بوده است) به تدريج روند كاهشي خواهد گرفت. اين نرخ سال آينده به ۲۹ و سال پس از آن به ۲۳ خواهد رسيد و پس از آن تا سال ۲۰۱۸ در حدود ۲۰ درصد تثبيت خواهد شد. در تمام سال هاي منتهي به ۲۰۱۸ يعني هفت سال قبل از چشم انداز، نرخ تورم ايران بالاتر از قطر، پاكستان، تركيه و سعودي و تعداد ديگري از كشورهاي حوزه چشم انداز خواهد بود و به اين ترتيب رسيدن به افق چشم انداز نگران كننده خواهد بود.

مزمن شدن نرخ تورم حدود بيست درصد مي تواند در ميان و بلندمدت آثار نامناسبي بر معيشت خانوارها و ساختار اقتصادي كشور بگذارد.


برچسب ها : ,
پیشنهاد روشی به جای تعدیل نیروهای دولتی
پیشنهاد روشی به جای تعدیل نیروهای دولتی
بخش تعاملی الف - بهرام نظری
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
دولتهای ما در سالهای اخیر هرکدام به نوعی باعث بزرگ شدن دولت گردیده و این از سر نعمت درآمدهای نفتی بوده که با توجه به مولفه ها و تاثیرات اقتصاد سیاسی در کشورانجام شده است.

خیلی ها معتقدند در ایران سازمان های دولتی، موسسات خیریه ای هستند که از این طریق پول نفت بین آنها تقسیم می شود و کارآمدی چندانی ندارند و قانونگذاران و مدیران مانده اند که چه تصمیمی بگیرند به نظر نگارنده بهتر است مجلس و دولت تلاش کنند که به جای تعدیل نیروها زمینه ای را فراهم کنند که نیروهایی که وارد سیستم دولتی شده اند در شرکت های وابسته به دولت و بخش خصوصی بکار گرفته شوند با این شرط که حقوق ماهیانه آنها را دولت پرداخت نماید.

مزیت این روش برای مالکان شرکت این است که کمک می کند هزینه تمام شده شرکت ها کمتر شود چون دولت به روال سابق حقوق آنها را تا زمانی که سود شرکتها زیاد شود می پردازد و همچنین این روش باعث می شود تولید بیشتر شود و ظرفیت بیکار کارخانه ها به کار گرفته شود.

مزیت این روش برای دولت این است که دولت اگرچه همچون سابق حقوق آن نیروها را خود پرداخت می کند ولیکن باعث توسعه و رونق تولید در کشور خواهد شد.

در انجام این روش باید مواردی همچون نزدیکی سکونت و نوع تخصص و مهارتها و تواناییها و علاقمندی اشتغال در شرکتهای خواهان استفاده از این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

با این روش نه اخراجی صورت می گیردو نه بیکاری اتفاق خواهد افتاد داد.

در پایان، اینکه اگر تمام سازمان ها در هر شهر و استان نسبت به این امر اقدام نمایند قطعاً تولید و توسعه را در کشور را دنبال خواهد داشت. یادمان باشد نفت تمام شدنی است و برای توسعه باید تولید زیاد شود و به سمت بازارهای جهانی حرکت کرد.

برچسب ها : ,
100 میلیارد دلار از درآمدهای دولت احمدی نژاد کجاست؟

مقایسه درآمدهای دولتهای نهم و دهم از محل چهار منبع اصلی درآمدهای دولتی با بودجه عمومی نشان از 154 میلیارد دلار مازاد درآمدی دارد.


به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرآنلاین، براساس گزارش های رسمی میزان درآمد دولت های نهم و دهم از چهار منبع صادرات نفتی، اوراق مشارکت، مالیات و فروش شرکتهای دولتی 980 میلیارد دلار بوده است، مقایسه این رقم با بودجه عمومی کشور نشان می دهد، طی سالهای 88 تا 91 سرجمع بودجه عمومی کشور رقمی معادل 824 میلیارد دلار بوده است که در مقایسه این ارقام می توان گفت دولتهای نهم و دهم در دوران طلایی نفت بالغ بر 154.5 میلیارد دلار مازاد درآمد داشته اند، اکنون سئوال اینجاست که مازاد درآمد دولت کجاست؟

بخشی از این مازاد درآمد باید براساس قانون به صندوق توسعه ملی وازیر شده باشد، در حال حاضر بنا به گفته مسئولان موجودی صندوق رقمی بین 30 تا 50 میلیارد دلار است، با احتساب این رقم بازهم چیزی بیش از 100 میلیارد دلار از منابع ارزی و ریالی جذب شده توسط دولت های نهم و دهم باید در چرخه اقتصادی کشور جایی پیدا کرده باشند ولی این جایگاه کجاست؟

براساس اظهار نظر بر اساس برخی اظهار نظرهای تائید نشده و جسته و گریخته  بالغ بر 50 میلیارد دلار از درآمد حاصل از فورش نفت ایران طی دو سال اخیر در کشورهای مانند چین و حتی برخی بانکهای اروپایی مسدود شده است، در این میان در دوران تحریم یکی از راهکارهای کشور برای دو زدن تحریم استفاده از اشخاص حقیقی برای انتقال درآمدهای ارزی بوده است. افرادی مانند بابک زنجانی در این سالها با تکیه بر همین نیاز کشور توانسته اند به عنوان دلال ارز و نفت به درآمدهای سرشاری دست پیدا کنند ولی بسیاری از این افراد نیز در این سالها برای انتقال درآمدهای ارزی کشور با مشکلاتی مواجه شده و از سوی تحریم کنندگان شناسایی و در نهایت و به دلایل متعدد منابع ارزی که در اختیار ایشان قرار داشته به کشور بازنگشته است.

با توجه به تراز درآمدهای دولت های نهم و دهم می توان انتظار داشته نزدیک به 50 میلیارد دلار از منابع ارزی کشور می تواند در اختیار این افراد قرار داشته باشد.

به هر شکل تراز دخل و خرج دولت های نهم و دهم بارها از سوی دیوان محاسبات و دستگاههای نظارتی مورد نقد بررسی قرار گرفته و بعضا نیز در این بررسی ها ایراداتی نیز وارد آمده و هنوز نتایج این پرونده ها به صورت کامل رسانه ای نشده است ولی امروز در شرایطی که دوره یکصد روزه وعده شده از سوی دولت یازدهم برای اعلام وضعیت اقتصاد کشور رو به پایان است، می توانیم انتظار داشته باشیم در مورد تراز درآمد و هزینه دولت های نهم و دهم تصویری روشن و شفاف ارایه شود، در بهترین شرایط بنابر آمارهای رسمی همانطور که اشاره شده بیش از یکصد میلیارد دلار از منابع درآمدی کشور بلاتکیلف است و نهاد دولت باید در مورد آن پاسخگو باشد.


برچسب ها : ,
واردات ایران در انحصار کدام کشورهاست؟
واردات ایران در انحصار کدام کشورهاست؟
سه کشور امارات، چین و هند به تنهایی حدود نیمی از واردات کالای ایران را در هفت ماهه امسال به خود اختصاص دادند.


واردات ایران در انحصار کدام کشورهاست؟

 

به گزارش تهران پرس، براین اساس در هفت ماهه 1392 امارات 20.37 درصد، چین 19.22 درصد و هند 9.43 درصد از کل واردات کالای ایران را به خود اختصاص دادند. به این ترتیب این سه کشور به تنهایی سهمی معادل 49.02 درصد از کل واردات ایران را به خود اختصاص دادند.
 
کره‌جنوبی، ترکیه، آلمان، سوئیس، هلند، ایتالیا و انگلیس نیز در رده‌های چهارم تا دهم بزرگترین صادرکنندگان کالا به ایران در هفت ماهه سال جاری قرار گرفتند.
 
همچنین 10 کشور فوق در مجموع سهمی معادل بیش از 82 درصد از واردات کالای ایران را بدست آوردند. مابقی کشورهای جهان کمتر از 20 درصد سهم در واردات کالای ایران در هفت ماهه امسال داشتند. نیمی از 10 صادرکننده بزرگ کالا به ایران نیز اروپایی بودند.
 
بیشترین رشد واردات ایران در هفت ماهه امسال مربوط به انگلیس به میزان 327.22 درصد، هند به میزان 141.14 درصد، لبنان به میزان 135.78 درصد و فیلیپین به میزان 113.74 درصد بود.
 
ضمن اینکه بیشترین کاهش واردات ایران نیز در همین مدت مربوط به برزیل به میزان 79.48 درصد، رومانی به میزان 77.90 درصد، تایلند به میزان 76.79 درصد، قبرس به میزان 73.82 درصد و روسیه به میزان 62.66 درصد بوده است.
منبع: ایسنا

برچسب ها : ,
اخبار منتهی به 5روزگزشته گمرک براساس گزارشات خبرگزاری های کشور
 اخبار منتهی به 5روزگزشته گمرک براساس گزارشات خبرگزاری های کشور
رشد 52/4 درصدی تردد گمرکات کشور نسبت به سال گذشته60 ثانیه پیش
کالا هایی که از گمرک آستارا صادر شد22 دقیقه پیش
پرونده بسیار سنگین گمرک/ پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای در دادسرا1 ساعت پیش
به‌جای حذف ایران‌کد به فکر سامانه تحت داس گمرک باشید!5 ساعت پیش
5 ساعت پیش
9 ساعت پیش
ترخیص 1574 تن دارو از گمرک در شهریور ماه/ترخیص شبانه‌روزی شد11 ساعت پیش
اعلام "ارزش گمرکی" خودروهای سواری بنز سال 201413 ساعت پیش
رئیس اسبق گمرک درگذشت+عکس20 ساعت پیش
بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل واردات کالاهای اساسی1 روز پیش
صادرات 170 میلیون دلار کالای غیرنفتی از گمرک آستارا1 روز پیش
ابلاغ دستورات گمرکی روحانی+ جزئیات1 روز پیش
صادرات 170 میلیون دلار کالای غیرنفتی از گمرک آستارا1 روز پیش
تنها10درصد داروهای کشور تولید داخل هستند/ روزانه30 تن دارو از طریق گمرک ترخیص می شود1 روز پیش
بازرس ویژه رییس کل گمرک مشخص شد1 روز پیش
پنج هزار تن شیرخشک از طریق گمرک شهیدرجایی بندرعباس ترخیص شد1 روز پیش
میدری: نام 21 هزار تاجر در گمرک ثبت شده که برخی تحت پوشش کمیته امداد هستند1 روز پیش
" گمرک "باجگیران رتبه نخست تجارت چمدانی در 6 ماهه سال 921 روز پیش
بیش از 66 هزار تن کالا آماده ترخیص در گمرک شهید رجایی بندرعباس1 روز پیش
تردد 15میلیون مسافر از طریق گمرکات کشور1 روز پیش
ترخیص 3 هزار تن کره از گمرک1 روز پیش
صادرات 42 هزار تن کالا از گمرک بیله سوار1 روز پیش
1 روز پیش
داروهای استاندارد بیهوشی از گمرک ترخیص شدند1 روز پیش
اقدامات تازه برای روان‌سازی امور گمرکی1 روز پیش
تمدید واردات 10 قلم کالای اساسی تا پایان سال جاری توسط گمرک2 روز پیش
اعاده کالاهای متروکه اولویت 10 به گمرکات کشور2 روز پیش
انتصاب 3 مدیرکل ستادی در گمرک ایران2 روز پیش
ترخیص کالاهای دپو شده از گمرک/ آمار صادرات و واردات طلا محرمانه است2 روز پیش
90درصد از مکمل‌های دارویی وارداتی در گمرک مانده است2 روز پیش
علت انباشت 250هزار کیسه خون در گمرک هنوز مشخص نشده است2 روز پیش
کاهش "صادرات گمرک" بازرگان2 روز پیش
افزایش وزن و ارزش کالاهای "صادراتی گمرک" خوی2 روز پیش
راه اندازی زیر سامانه تفکیک بخش‌های تولیدی و تجاری برای ترخیص کالا در گمرک تهران2 روز پیش
الزام" گمرکات" به مکاتبه با دفتر بررسی و تعیین ارزش درخصوص بیش‌بود احتمالی ارزش2 روز پیش
مخالف کنترل دولتی ارز صادرات هستم/کم اظهاری صادرکنندگان فرش در گمرک2 روز پیش
2 روز پیش
توضیح مدیرکل واردات و مناطق آزاد گمرک درباره حذف ایران کد: ما فقط ابلاغ کردیم2 روز پیش
ترخیص روزانه 30 تن انواع دارو از گمرک فرودگاه امام(ره)2 روز پیش
ترخیص کالاهای مشمول اولویت دهم توسط گمرک اعلام شد2 روز پیش
مخالف کنترل دولتی ارز صادرات هستم/ کم اظهاری صادرکنندگان فرش در گمرک2 روز پیش
ظرفیت گمرکات مرزی ترکمنستان با ایران افزایش می‌یابد2 روز پیش
ترخیص خودروهای abt از گمرک متوقف شد2 روز پیش
دارو و مواد اولیه تولید با تسهیلات ویژه از گمرک ترخیص می‌شود2 روز پیش
بخشنامه کاهش محدودیت های صادراتی به گمرکات کشور ابلاغ شد2 روز پیش
ارزش گمرکی سواری‌های تویوتا اعلام شد2 روز پیش
توضیحات مدیر کل گمرک شهید رجایی بندرعباس درباره دپوی 100 هزار کانتینر2 روز پیش
فراهم کردن بستر مناسب لازمه ایجاد "گمرکات" تخصصی2 روز پیش
صادرات بیش از 1 میلیون و 513 تن محصولات پتروشیمی از گمرکات خوزستان2 روز پیش
مجوز ترخیص خودروهای وارداتی بالای 2500 سی‌سی توسط دو گمرک2 روز پیش
2 روز پیش
بخشنامه گمرک برای تسهیل واردات کالا2 روز پیش
توضیح مدیرکل واردات و مناطق آزاد گمرک درباره حذف ایران کد: ما فقط ابلاغ کردیم2 روز پیش
ابلاغ بخشنامه جدید "گمرک" درباره "واردات خودرو"3 روز پیش
دستورالعمل 4 ماده‌ای گمرک برای رونق تولید ابلاغ شد3 روز پیش
"تسهیلات گمرکی" برای ورود دستگاه‌های پرتو تشخیصی تمدید شد3 روز پیش
کسب رتبه "صادرات پسته" توسط گمرک رفسنجان3 روز پیش
3 روز پیش
گمرک سنندج صاحب بیشترین سهم از صادرات استان کردستان3 روز پیش
اعلام فهرست اقلام صادراتی شش ماهه دوم سال 92 توسط گمرک3 روز پیش
مدیرکل گمرک تهران برکنار شد3 روز پیش
لزوم همکاری دولت برای کاهش تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی ناوگان3 روز پیش
ارزش گمرکی 1800 قلم کالای صادراتی تعیین شد3 روز پیش
درآمد 130 میلیاردی گمرکات قم در 6 ماهی نخست3 روز پیش
ترخیص روزانه 30 تن دارو از گمرک فرودگاه امام/ شهریورماه یک هزار و 60 تن3 روز پیش
ترخیص 30 هزار تن کالای اساسی از "گمرک تهران"3 روز پیش
کاهش مدت زمان انقضاء با "دپو دارو" در "گمرک"3 روز پیش
رشد "صادرات" در "گمرکات" گیلان3 روز پیش
4 بخشنامه جدید خودرویی گمرک3 روز پیش
کاهش 19درصدی "واردات" و افزایش 13 درصدی "صادرات" از گمرکات هرمزگان3 روز پیش
رشد 228 درصدی صاردات از گمرک خراسان شمالی3 روز پیش
معافیت تجهیزات پزشکی از پرداخت هزینه‌ گمرک از ابتدای آذرماه برداشته می‌شود3 روز پیش
معافیت تجهیزات پزشکی از پرداخت هزینه‌ گمرک از ابتدای آذرماه برداشته می‌شود3 روز پیش
ترخیص خودروهای لوکس از گمرک آغاز شده است4 روز پیش
629 میلیون دلار صادرات از" گمرکات" استان اصفهان در 7 ماهه نخست سال4 روز پیش
85 درصد از ارزش کل واردات کشورمان به ده گمرک اختصاص یافت4 روز پیش
چهار بخشنامه جدید خودرویی گمرک4 روز پیش
تسهیل ترخیص کالا از گمرکات موثر در کاهش قیمت ها4 روز پیش
بی‌خبری رئیس کل گمرک از میزان ترخیص خودروهای بالای 2500 سی سی4 روز پیش
85 درصد ارزش واردات ایران از 10 گمرک انجام شد/گمرک شهید رجایی اول شد4 روز پیش
تازه‌ترین اقدامات تعاونی مسکن گمرک تشریح شد4 روز پیش
450 هزار کیسه خون از گمرک ترخیص شده است/ترخیص کیسه های خون روند طبیعی را طی می کند4 روز پیش
اتصال 10 گمرک به تجهیزات پیشرفته کشف مواد مخدر4 روز پیش
ترخیص "کالاهای اساسی" در حداقل زمان در گمرک شهید رجایی4 روز پیش
شرایط ترخیص کالاهای اولویت 10دپو شده در گمرک/سود بازرگانی دو برابر و با ارز آزاد4 روز پیش
ابلاغ بخشنامه جدید گمرک درباره واردات خودرو4 روز پیش
ابهام ارزی دردسرساز شد/انباشت 250 هزار کیسه خون در گمرک4 روز پیش
گمرک نهایت همکاری را با صنعت دارویی دارد4 روز پیش
افزایش "صادرات کالا" از "گمرک" مهاباد5 روز پیش
ترخیص خودروهای بالای 2500cc توسط گمرک5 روز پیش
ترخیص خودروهای بالای 2500cc توسط گمرک5 روز پیش
ترخیص خودروهای بالای 2500cc توسط گمرک5 روز پیش
2 معاون جدید گمرک ایران منصوب شدند5 روز پیش
صادرات 551 هزار تن کالا از گمرک تهران در 7 ماهه سال جاری5 روز پیش
ترخیص خودروهای 2500 سی‌سی استقبال نشد/ کالای اساسی مانده در گمرکات نداریم5 روز پیش
ارتباط گمرک‌ها و مراجع مالیاتی برای مبارزه علیه فرار مالیاتی5 روز پیش
صادرات لاستیک فرغون نیاز به مجوز گمرک ندارد5 روز پیش
دلیل ترخیص نشدن کیسه‌های خون از گمرک‌ها5 روز پیش
5 روز پیش
5 روز پیش
ترخیص 30هزار تن کالای اساسی از گمرک تهران5 روز پیش
ترخیص 30 هزارتن کالای اساسی از گمرک تهران در سال جاری5 روز پیش
طرح شبنم هیچ ارتباطی به گمرک ندارد5 روز پیش
حق گمرک 146 درصدی برای خودروهای بالای 2500 سی‌سی5 روز پیش
جزئیات 9 ابلاغیه جدید خودرویی گمرک5 روز پیش
گمرک صادرات ضایعات واحدهای پتروشیمی را مجاز اعلام کرد5 روز پیش
 

برچسب ها : ,
اخبار یک ماهه گمرک بر اساس منابع مختلف خبری در کشور منتهی به آبانماه 92

اخبار یک ماهه گمرک بر اساس منابع مختلف خبری در کشور منتهی به آبانماه

طرح شبنم هیچ ارتباطی به گمرک ندارد1 هفته پیش

حق گمرک 146 درصدی برای خودروهای بالای 2500 سی‌سی1 هفته پیش
عدم ترخیص داروهای تالاسمی از گمرک1 هفته پیش
توقف کیسه‌های خون در گمرک1 هفته پیش
انتقاد رئیس کل گمرک ایران از "ایران کد"2 هفته پیش
بی‌خبری رئیس کل گمرک از میزان ترخیص خودروهای بالای 2500 سی سی3 هفته پیش
ترخیص نسیه کالا آغاز شد/ راه‎اندازی طرح جدید در 76 گمرک3 هفته پیش
راه‌اندازی طرح انتخاب مسیر اظهارنامه در گمرک‌های مجهز به آسیکودا3 هفته پیش
صادرات لاستیک فرغون نیاز به مجوز گمرک ندارد3 هفته پیش
افزایش صادرات گمرک ارومیه4 هفته پیش
40درصد صادرات از 3 گمرک انجام شد/ 25 درصد ارزش کل واردات به 10 قلم کالا اختصاص یافت4 هفته پیش
" گمرک "باجگیران رتبه نخست تجارت چمدانی در 6 ماهه سال 924 هفته پیش
محکومیت 407 نفر در پرونده‌های قاچاق گمرکات آذربایجان غربی4 هفته پیش
افزایش تردد در "گمرکات" در نیمه نخست سال4 هفته پیش
عودت بیش از 16 هزار میلیارد ریال کالا به گمرکات کشور4 هفته پیش
اعاده بیش از 16 هزار میلیارد ریال کالا به گمرکات کشور4 هفته پیش
بخشنامه جدید فولادی گمرک ابلاغ شد1 ماه پیش
عذرخواهی گمرک به دلیل اشتباه آماری1 ماه پیش
کاهش واردات گمرکات آذربایجان غربی1 ماه پیش
فراهم کردن بستر مناسب لازمه ایجاد "گمرکات" تخصصی1 ماه پیش
افزایش چشمگیر صادرات نسبت به واردات در نیمه نخست سال در گمرکات استان مرکزی1 ماه پیش
ارزش گمرکی حدود 1800 قلم کالای صادراتی تعیین شد1 ماه پیش
بخشنامه جدید گمرک درباره صادرات محصولات فولادی1 ماه پیش
ادامه موج تغییرات در گمرک ایران/ مدیرکل جدید گمرک تهران منصوب شد1 ماه پیش
مدیرکل گمرک تهران برکنار شد1 ماه پیش
ارزش گمرکی 1800 قلم کالای صادراتی تعیین شد1 ماه پیش
گمرک سنندج صاحب بیشترین سهم از صادرات استان کردستان1 ماه پیش
فعالیت "گمرک" و اسکله قشم شبانه روزی شد1 ماه پیش
کاهش 19درصدی "واردات" و افزایش 13 درصدی "صادرات" از گمرکات هرمزگان1 ماه پیش
رشد 58 درصدی درآمد عمومی گمرک جلفا1 ماه پیش
افزایش 395 درصدی درآمد گمرکات استان کرمانشاه1 ماه پیش
ترخیص 3 هزار تن کره از گمرک1 ماه پیش
رئیس کل گمرک ایران در دولت نهم درگذشت1 ماه پیش
انتصاب مدیرکل گمرک شهرستان چابهار1 ماه پیش
انتصاب مدیر روابط عمومی گمرک تکذیب شد1 ماه پیش
مثبت شدن موازنه مبادله کالا از گمرکات خوزستان در نیمه نخست سال1 ماه پیش
درآمد 130 میلیاردی گمرکات قم در 6 ماهی نخست1 ماه پیش
تسهیل ترخیص کالا از گمرکات موثر در کاهش قیمت ها1 ماه پیش
سفر بیش از 470 هزار گردشگر خارجی ازطریق گمرک بیله سوار به ایران1 ماه پیش
امیدواریم 4 سال دیگر ستاد مبارزه با قاچاق جمع شود/بانک مرکزی و گمرک باید اقتدار داشته باشند1 ماه پیش
صادرات از گمرکات کرمانشاه در نیمه اول امسال 170 درصد رشد داشته است1 ماه پیش
لزوم ارتباط اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی با گمرکات1 ماه پیش
اعاده کالاهای متروکه با اولویت 10 به گمرکات کشور1 ماه پیش
درآمد گمرک استان سمنان بیش از 61 میلیارد ریال اعلام شد1 ماه پیش
ترخیص محموله‌های تجاری سرعت می‌گیرد/ طراحی گمرک الکترونیکی1 ماه پیش
2 معاون جدید گمرک ایران منصوب شدند1 ماه پیش
تازه‌ترین اقدامات برای جلوگیری از انباشت کالا در گمرک/توجه ویژه به گمرک الکترونیکی1 ماه پیش
اقدامات تازه برای روان‌سازی امور گمرکی1 ماه پیش
افزایش سرعت ترخیص کالا/اختصاص تسهیلات و امکانات به گمرکات مرزی1 ماه پیش
ترخیص کالاهای گروه دهم با پرداخت سود بازرگانی برابر از گمرک1 ماه پیش
ظرفیت گمرکات مرزی ترکمنستان با ایران افزایش می‌یابد1 ماه پیش
صادرات 249 میلیون دلار کالا از گمرکات کردستان به خارج از کشور1 ماه پیش
5 انتصاب جدید در گمرک/ احکام 2 معاون گمرک صادر شد1 ماه پیش
انتصاب 3 مدیرکل ستادی در گمرک ایران1 ماه پیش
ادامه تغییرات مدیریتی در گمرک/مدیرکل گمرک فرودگاه امام برکنار شد1 ماه پیش
ازگمرکات استان مرکزی به خارج ازکشورصادر شد1 ماه پیش
افزایش ١٨٢درصدی درآمد گمرک آستارا1 ماه پیش
انباشت 200هزار عدد باتری خودرو در گمرک/ضرورت تغییر در فهرست کالاهای اولویت 101 ماه پیش
دپوی 200 هزار باتری خودرو در گمرک1 ماه پیش
احتمال تغییر اولویت‌بندی کالاها/ به کالاهای اولویت 10 مانده در گمرک ارز تعلق نمی‌گیرد1 ماه پیش
رتبه نخست گمرک بازرگان در تشکیل پرونده‌ مظنون به قاچاق در آذربایجان غربی1 ماه پیش
افزایش 6برابری درآمد گمرک قشم1 ماه پیش
حذف ارز 1226 تومانی عامل گرانی شیرخشک و لبنیات/انباشت 14هزار تن کره در گمرکها1 ماه پیش
انجام تشریفات گمرکی 12.5 میلیون مسافر از طریق گمرکات1 ماه پیش
ارزش گمرکی جرثقیل‌های نو سال 2013 اعلام شد1 ماه پیش
کسب رتبه "صادرات پسته" توسط گمرک رفسنجان1 ماه پیش
"تسهیلات گمرکی" برای ورود دستگاه‌های پرتو تشخیصی تمدید شد1 ماه پیش
محکومیت 355 نفر از مظنونان پرونده‌های قاچاق گمرکات آذربایجان غربی1 ماه پیش
فعال شدن گمرک رازی در دستور کار قرار گیرد1 ماه پیش
اظهار کالاهای صادرات قطعی در تمامی گمرکها امکان‌پذیر شد1 ماه پیش
افزوده شدن مقاصد صادراتی از طریق گمرکات گیلان1 ماه پیش
اظهار کالاهای صادرات قطعی در تمامی گمرکات امکان‌پذیر شد1 ماه پیش
ارزش گمرکی تراکتورهای لندپاور (land power) ایتالیا اعلام شد1 ماه پیش
ایران‌کد، شبنم و اظهار نامه‌های گمرکی دستی حذف می‌شوند1 ماه پیش
طولانی بودن زمان ترخیص بزرگترین مشکل گمرک1 ماه پیش
ارزش گمرکی سواری‌های بنز اعلام شد1 ماه پیش
افزایش 96 درصدی درآمد گمرک اصفهان1 ماه پیش
صدور 147 میلیون دلار کالای ایرانی از گمرک زمینی آستارا1 ماه پیش
واردات کارد و چاقو ممنوع شد/ دستور ستاد قاچاق کالا به گمرک1 ماه پیش
گمرک نهایت همکاری را با صنعت دارویی دارد1 ماه پیش
صادرات بیش از 1 میلیون و 513 تن محصولات پتروشیمی از گمرکات خوزستان1 ماه پیش
اعلام "ارزش گمرکی" خودروهای سواری بنز سال 20141 ماه پیش
دستور ارزش‌گذاری گمرکی بنز 2014 ابلاغ شد1 ماه پیش
بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل واردات کالاهای اساسی1 ماه پیش
ترخیص دارو از گمرک شبانه‌روزی شد1 ماه پیش
ترخیص 1574 تن دارو از گمرک در شهریور ماه/ترخیص شبانه‌روزی شد1 ماه پیش
معافیت گمرکی واردات قطعات هواپیما1 ماه پیش
کاهش 22 درصدی واردات کالا به گمرک خراسان شمالی1 ماه پیش
گمرک بخشنامه کاهش محدودیت‌های صادراتی را ابلاغ کرد1 ماه پیش
بخشنامه جدید گمرک درباره واردات خودرو ابلاغ شد1 ماه پیش
بخشنامه کاهش محدودیت‌های صادراتی به گمرکات ابلاغ شد1 ماه پیش
اعلام ارزش گمرکی 4 مدل ماشین آلات خارجی1 ماه پیش
مخالف کنترل دولتی ارز صادرات هستم/کم اظهاری صادرکنندگان فرش در گمرک1 ماه پیش
ارتباط گمرک‌ها و مراجع مالیاتی برای مبارزه علیه فرار مالیاتی1 ماه پیش
لزوم همکاری دولت برای کاهش تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی ناوگان1 ماه پیش
انتصاب در گمرک1 ماه پیش
معافیت‌های گمرکی لغو می شود1 ماه پیش
ریزش قیمت سکه به زیر یک میلیون تومان/ صدور مجوز ترخیص کالاهای لوکس از گمرک1 ماه پیش
مدیر روابط عمومی گمرک منصوب شد1 ماه پیش
ارزش گمرکی 39 خودروی چینی و ژاپنی اعلام شد1 ماه پیش
گمرک استان اصفهان به شبکه فیبر نوری متصل شد1 ماه پیش
دستورالعمل 4 ماده‌ای گمرک برای رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار ابلاغ شد1 ماه پیش
بازدید شبانه کرباسیان از گمرک فرودگاه امام1 ماه پیش
دستورالعمل 4 ماده‌ای گمرک برای رونق تولید ابلاغ شد1 ماه پیش
ابلاغ دستورات گمرکی روحانی توسط کرباسیان/ ترخیص نسیه مواد اولیه امکان‌پذیر شد1 ماه پیش
رییس اتحادیه: 90درصد از مکمل‌های دارویی وارداتی در گمرک مانده است1 ماه پیش
4 بخشنامه جدید خودرویی گمرک1 ماه پیش
4 بخشنامه جدید خودرویی گمرک/ تعیین ارزش گمرکی mvm چینی1 ماه پیش
افزایش 46 درصدی مسافران خارجی در گمرک بیله‌سوار1 ماه پیش
 

برچسب ها : ,
جی‌میل خود را رمز‌گذاری کنید...!
آیا شما نیز از آن دسته ‌کاربرانی هستید که در این دنیای جدید، به دنبال آن هستید که بیشترین امنیت را در ارتباطات خود ایجاد کنید؟ آیا نمی‌خواهید حتی به این بیندیشید که ایمیل‌های شما توسط فرد یا افرادی دزدیده و خوانده شود؟ شما تنها نیستید. بسیاری از ما این روز‌ها از ایمیل برای فرستادن اسناد و اطلاعات حساس همچون رمزهای عابر بانک و تصاویر شخصی و مانند آن استفاده می‌کنیم. پس بیایید ایمیل‌هایمان را رمز‌گذاری کنیم.
 

آیا شما نیز از آن دسته ‌کاربرانی هستید که در این دنیای جدید، به دنبال آن هستید که بیشترین امنیت را در ارتباطات خود ایجاد کنید؟ آیا نمی‌خواهید حتی به این بیندیشید که ایمیل‌های شما توسط فرد یا افرادی دزدیده و خوانده شود؟ شما تنها نیستید. بسیاری از ما این روز‌ها از ایمیل برای فرستادن اسناد و اطلاعات حساس همچون رمزهای عابر بانک و تصاویر شخصی و مانند آن استفاده می‌کنیم. پس بیایید ایمیل‌هایمان را رمز‌گذاری کنیم.

به گزارش «تابناک»، این روز‌ها امنیت و حوزه خصوصی در دنیای جدید ارتباطات، کالایی گرانبهاست، به ویژه در جایی که شرکت‌های بزرگ ارتباطات، شما را به شدت زیر نظر دارند و NSA حتی در اتاق آنجلا مرکل از وی جاسوسی می‌کند! در نتیجه اگر به دنبال کمی امنیت می‌گردید، نباید SecureGmail را از دست بدهید.

این ابزار یکی از الحاقات (Extension) گوگل کروم است که با نصب آن ‌خواهید توانست ‌ایمیل‌هایی را که با جی‌میل فرستاده می‌شود‌، مطمئن رمز‌گذاری کنید. در واقع این افزونه، ایمیل‌های شما را با ‌یک رمز عبور، کد‌گذاری می‌کند که کاربر مقصد برای خواندن آن باید این رمز را ‌داشته باشد.

وقتی این افزونه را از App Store گوگل ‌روی کروم نصب کنید‌ و وارد جی میل خود شوید، نخستین تغییری که می‌بینید، این است که در کنار دکمه COMPOSE یک دکمه کوچک با تصویر یک قفل ‌روی آن قرار گرفته ‌که مخصوص فرستادن ایمیل‌های رمزگذاری و کد شده است:

جی ‌میل خود را رمز گذاری کنید...!

با زدن این دکمه پنجره فرستادن ایمیل در حالت کدگذاری شده باز می‌شود:


برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 141