تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
قانون امور گمرکی کشور امارات

قانون امور گمرکی کشور امارات

فصل اول
تعاریف
ماده (1)

تا آنجا که به این لحاظ قانون مربوط می شود، کلمات و عبارات زیر، باید معانی بدین وسیله آنها را به جز که در آن چهار چوب در غیر این صورت نیاز به تصریح اختصاص داده اند:
استان: امارات متحده عربی
دولت: دولت امارات متحده عربی
وزارت: وزارت دارایی و صنایع
وزیر: وزیر امور مالی و صنعت
گمرک: مقامات محلی سفارشی در هر امارت
نمایندگان: آداب و رسوم گروه نمایندگان و که در سطح خود
انجمن: گمرک فدرال
رئیس هیئت مدیره: رئیس هیئت مدیره
مدیر کل: مدیر کل سازمان

فصل SECONE
ایجاد اداره و دفتر ثبت نام خود
ماده (2)

یک مقام عمومی به نام اداره گمرک فدرال تأسیس می گردد با بهره گیری از شخصیت حقوقی، و باید از ظرفیت های قانونی دارند و باید بودجه مستقل دارند و باید وزیر را دنبال کنید.

ماده (3)

اداره دفتر ثبت نام باید در شهرستان ابوظبی است، و آن مجاز خواهد بود برای ایجاد شاخه در نتیجه توسط یک قطعنامه از هیئت مدیره.

فصل سوم
اهداف سازمان و تواناییها و ظرفیتهای آن
ماده (4)

سازمان بدن در دولت علاقه مند در امور آداب و رسوم است، و مسئول رسم سیاست آداب و رسوم در همکاری با گروه ها آداب و رسوم همراه با تهیه قانون واحد و یکپارچه برای سازماندهی کار گمرک و نظارت بر حمل آنها توسط گمرک گروه ها باشد، و مناسب سازمان های دولتی، و حفاظت از کشور در برابر عملیات قاچاق و کلاهبرداری و هماهنگی با مقامات ذیصلاح.

ماده (5)

سازمان باید وظایف زیر را فرض کنیم:
1. گذاشتن سیاست کلی برای امور گمرکی در دولت در همکاری با گمرک گروه ها و نظارت بر انجام آن را.
2. ارائه پیش نویس قوانین مربوط به امور گمرکی و نظارت بر انجام آنها را.
3. برگزاری آداب و رسوم با این نسخهها کار در دولت.
4. پیشنهاد وظایف مربوط به خدمات گمرکی، ارائه به وسیله آن قطعنامه، باید توسط دولت صادر شده است.
5. آماده سازی آداب و رسوم مقررات، قوانین، رویه ها، اصطلاحات و عبارات قابل اجرا در دولت.
6. سیستم آماده سازی و قوانین مربوط به قاچاق مبارزه و کلاهبرداری.
7. هماهنگی با گمرک گروه ها در مورد اتحاد خدمات آداب و رسوم مشترک در میان آداب و رسوم گروه ها.
8. کنترل و بازرسی استفاده از تعرفه های گمرکی و رویه و وحدت مقالات و بیانیه های آداب و رسوم همراه با گذاشتن یک برنامه برای آموزش و توسعه مشترک.
9. جمع آوری و انتشار اطلاعات، اطلاعات و آمار داشتن آداب و رسوم ویژگی در دولت.
10. به نمایندگی از دولت در کنفرانس ها و همایش ها، که فعالیت آن با امور گمرکی متصل عرب، منطقه ای و بین المللی، و پس از آن چیزی است که از قطعنامه با مقامات مربوطه در استان صادر شده است.
11. سازمان و پیاده سازی از روش های ورود به کشور در اتحادیه گمرکی از همکاری خلیج فارس کشورهای عضو شورای عرب و هر اتحادیه دیگر آداب و رسوم.
12. سرمایه گذاری از مقامات صندوق.
13. هر گونه ماموریت دیگر توسط شورای وزیران به سازمان واگذار شده است.


مقاله (6)

بدون تعصب به حق گمرک گروه ها در گرفتن عوارض گمرکی، سازمان باید صالح در طرح ریزی و پیاده سازی از ماشین آلات مرکزی برای جمع آوری و توزیع وظایف سفارشی با کشورهای شورای همکاری است.

فصل چهارم
هيئت مدیره
ماده (7)

هیئت مدیره به ریاست وزیر و عضویت معاونان گمرک گروه ها در دولت و یک نماینده برای وزارت دارایی و صنایع و نماینده وزارت اقتصاد و بازرگانی شکل گرفته باید دولت خودگردان فرض کنیم.
عضویت در هیئت مدیره باید به مدت سه سال تجدید پذیر باشد.
هیئت مدیره باید از میان اعضای آن، یک نایب رئیس که باید برای رئیس در طول غیبت و یا در صورت لزوم خود را عمل می کنند را انتخاب کنید.
همچنین، آن را باید، تا ثابت حق بیمه از اعضای هیئت مدیره، قطعنامه توسط کابینه.

ماده (8)

هیئت مدیره باید از مقام معظم مسئول امور سازمان است و حق اداره امور خود، و به شرح زیر است:
1. فلزی ساخت و ساز را در ساختار سازمان تنظیم مقررات با توجه به وضوح توسط کابینه.
2. نشان می دهد پیش نویس قانون مربوط به امور گمرکی.
3. فلزی ساخت و ساز را در ساختار سازمان تنظیم مقررات با توجه به وضوح توسط کابینه.
4. تخمگذار کردن سیستم از پرسنل و سیستم مالی از سازمان که در آن به وسیله آن با وضوح باید توسط دولت صادر شده است.
5. صدور مقررات و قطعنامه های لازم برای سازماندهی کار در سازمان.
6. تایید سازمان پیش نویس بودجه سالانه و ارائه آن به هیئت دولت برای تصویب.
7. تایید سازمان سالانه حساب پیش نویس نهایی، و ترازنامه آن و ارسال آن به هیئت دولت برای تصویب.
8. گذاشتن اجرای دولت قصد دارد با سرمایه گذاری از منابع مالی سازمان.
9. انتصاب حسابرس از بیشتر برای حساب های مجاز و ثابت پاداش آنها.
انجمن مجاز به تشکیل میان اعضای آن، یک کمیته یا بیشتر تا با مطالعه و سرمایه گذاری مسائل در صلاحیت آن محول شده است. این کمیته باید به کمک از چه کسی آنها پیدا کردن مناسب دیگر از اعضای هیئت مدیره دریافت کنید. هیئت مدیره باید گزارش سالانه به هیئت دولت در دستاوردها و پیشرفت کار در سازمان خود را ارسال کنید.

ماده (9)

هیئت مدیره باید با توجه به احضاریه از رئیس یک بار در هر سه ماه حداقل خود را تشکیل خواهد داد. رئیس هیئت مدیره نیز باید، او تحت عنوان به احضار هیئت مدیره تشکیل جلسه به درخواست مدیر کل یا سه دست کم، از اعضای هیئت مدیره و یا در صورت لزوم. جلسات هیئت مدیره نخواهد بود معتبر است، اما اگر رئیس یا نماینده او، و دو سوم از اعضای هیئت مدیره حداقل حضور داشتند. مصوبات هیئت مدیره باید توسط اکثریت مطلق صادر شده، و در صورت تساوی آرا، سمت رئیس ملاک خواهد بود.

فصل پنجم
مدیر کل
ماده (10)

سازمان باید یک مدیر با رتبه از معاون که در آن فرمان فدرال باید به پیشنهاد وزیر، برای انتصاب او صادر شده باشد.


ماده (11)

مدیر کل باید نماینده سازمان در روابط خود با دیگران، و قبل از دادگاه به طور کلی و او باید ماموریت های زیر را فرض کنیم:
1. اجرای قطعنامه ها و سیاست کلی گذاشته شده توسط هیئت مدیره.
2. مدیر عامل سازمان، و در حال توسعه سیستم کار و به تبع آن.
3. نشان می دهد در دستور کار انجمن.
4. آماده سازی سازمان فرض پیش نویس بودجه و ارائه آن به هیئت مدیره.
5. آماده سازی حساب پیش نویس نهایی، و ترازنامه سازمان و ارائه هر دو آنها را به هیئت مدیره.
6. صدور قطعنامه های مربوط به اداره امور پرسنل با توجه به آنچه که توسط سیستم امور کارکنان در آن تصریح شده.
7. تهیه گزارش های دوره ای در پیشرفت کار در سازمان و ارسال آن به هیئت مدیره.
8. هر گونه آثار دیگر توسط هیئت مدیره به او واگذار شده است.

فصل ششم
امور مالی
ماده (12)

سازمان باید بودجه مستقل است که به جدول امور خارجه موجودی وصل شده اند.

ماده (13)

مدیریت منابع مالی سازمان و سازمان امور مالی و ریاضی خود را باید با توجه به قوانین مشخص شده در مقررات مالی انجام می شود. مقررات مالی سازماندهی رابطه لحاظ سازماندهی شرایط مربوط به اصلاح وظایف (هزینه) و روش های جمع آوری آنها، که وضوح باید توسط دولت صادر شده است.

ماده (14)

درآمد سازمان از منابع زیر تشکیل شده است:
1. approbations سالانه در جدول اتحاد موجودی به سازمان اختصاص داده است.
2. درآمد به دست آمده توسط قدرت از انجام فعالیت های آن است.
3. بازده از مقامات صندوق های سرمایه گذاری.
4. هدایا، کمک، یارانه، و وصیت نامه که هیئت مدیره تصمیم می گیرد به شرایط.

ماده (15)

وجوه اداره باید در نظر گرفته شود بودجه عمومی و باید از چک کردن پیش از گروه حسابداری معاف، و همچنین، باید از همه مالیات و عوارض در دولت فدرال ثابت و دولت های محلی معاف است.

ماده (16)

سازمان سال مالی آغاز می شود در اول ژانویه و اول دسامبر هر سال در سی به پایان می رسد. همچنین، مقامات اولین سال مالی از تاریخ کار های این قانون شروع می شود و اول دسامبر از سال آینده بر روی سی به پایان می رسد.

مقاله (17)

حسابرس یا بیشتر باید فرض کنیم حسابرسی سازمان حساب با توجه به اصول حسابداری قابل اجرا در دولت. حسابرس باید گزارش را به هیئت مدیره ظرف چهار ماه در بسیاری از تاریخ انقضای سال مالی ارسال کنید. حسابرس مجاز به کار خود و عضویت در هیئت مدیره و یا هر کار دیگر در سازمان.

فصل هفتم
شرایط نهایی و Transmissional
ماده (18)

کارکنان در سازمان باید با قوانین و مقررات از طرف دولت قابل اجرا در دولت تا صدور سیستم امور کارکنان سازمان منطبق هستند. از این رو شرایط از جمله قوانین و مقررات باید به آنها در آنچه که برای در سیستم امور کارکنان سازمان ارائه نشده است اعمال می شود.

ماده (19)

وزیر باید به مقررات، احکام، و تصمیمات لازم را برای اجرای شرایط این قانون صادر کند.

ماده (20)

فدرال قانون شماره (10) از سال 1982، باید به ایجاد یک انجمن آداب و رسوم در امارات متحده عربی را لغو، و هر مدت که با شرایط این قانون در تضاد است، باید بیش از حد لغو شد.

مقاله (21)

این قانون در روزنامه منتشر شده است، و باید قابل اجرا از تاریخ صدور باشد.

زاید بن سلطان آل نهیان
رئيس جمهور از
امارات متحده عربی

توسط ما در محل ریاست جمهوری در ابوظبی صادر شده در 5 ذی Qida 1423 AH مربوط به 2003 ژانویه 8 AD


برچسب ها : ,
نگاهی به مقررات گمرکی
 
110850 اجازه استخدام رسمی 14 نفر در شغل فنی ارزیاب گمرک به گمرک ایران 1367/02/28  
109696 اجازه ترخیص 626 دستگاه وانت موجود در گمرک بندر عباس به گمرک ایران 1365/08/18  
123520 اجازه برگزاری گردهمایی بین المللی گمرک و فن آوری اطلاعات توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران 1383/03/18  
109716 اجازه ترخیص تعداد شش دستگاه وانت بنزینی موجود در گمرک شهریار به گمرک ایران 1365/08/28  
123130 اجازه برگزاری دومین گردهمایی بین المللی گمرک و فناوری اطلاعات ، فرصتها و چالشها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران 1384/02/14  
104697 اجازه فروش کالاهای ضبطی و متروکه قابل فروش در انبارهای گمرک به اداره گمرک 1358/03/07  
121075 اجازه برگزاری سمینار منطقه ای شش روزه در مورد قواعد مبداء توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان جهانی گمرک 1379/11/23  
94662 تصمیم متخذه کمیسیون بودجه در مورد پرداخت ششصد ریال فوق العاده به پلیس گمرک و بازرسان پلیس گمرک 1334/11/15  
109841 تأمین اعتبار و اختصاص مبلغ 60 میلیون ریال جهت ایجاد سالن انتظار مسافرین و سایر تأسیسات و احداث فوندانسیون باسکول و نصب آن در گمرک بازرگان به گمرک ایران 1365/11/08  
110959 تأمین اعتبار و اختصاص مبلغ یکصد میلیون ریال به گمرک ایران جهت باقیمانده عملیات اجرای 60 دستگاه خانه های سازمانی پیش ساخته برای کارکنان گمرک بندر شهید رجایی 1367/05/09  
 
111970 اجازه اقدام نسبت به ترخیص اقلام پرده نمایش فیلم، سه پایه و سینی زیر پروژکتور وارده به گمرک بندر عباس به گمرک ایران 1368/02/20  
93738 قانون موافقتنامه دوجانبه در مورد همکاری گمرکی بین گمرک جمهوری اسلامی ایران و هیأت مرکزی مالیات غیرمستقیم و گمرک اداره درآمد وزارت دارائی دولت جمهوری هند 1380/12/14  
107209 تأمین اعتبار و اختصاص سی میلیون ریال جهت پرداخت هزینه هتل کارکنان اعزامی گمرک ایران به بندر عباس به گمرک ایران 1362/04/15  
101510 رأی وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عالی کشور در مورد اعتبار قوانین مدنی و سایر قوانین حاکم در مورد اثبات مالکیت اشخاص در نقاطی که اصلاحات ارضی انجام نشده است 1375/01/29  
126673 هیئت وزیران در جلسه مورخ 11/6/1385 که در مرکز استان آذربایجان غربی تشکیل شد با ایجاد گمرک رسمی تمرچین پیرانشهر و تجهیز گمرک سردشت در لایحه بودجه سال 1386و ... موافقت نمود 1385/06/11  
119296 اجازه امضای موقت موافقت نامه همکاری و کمک متقابل ادارات گمرک بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ازبکستان توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران 1378/03/16  
111842 مستثنی نمودن آن دسته از فرشهای گره نخورده که تا قبل از تاریخ تصویب این مصوبه از کرمان خارج و تحویل گمرک گردیده است از شمول تصویب نامه راجع به صدور فرشهای گره نخورده موجود در کشور منحصراً از گمرک کرمان حداکثر تا تاریخ67.7.1 1368/01/09  
90195 قوانین موقتی اصول محاکمات حقوقی 1290/08/18  
782398 قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور 1389/03/25 1389/04/08
92635 قانون اصلاح قوانین و مقررات بازنشستگی و وظیفه 1374/11/25
 
131299 اعتبار قوانین آزمایشی بعد از انقضای مدت 1366/09/22  
97561 قانون پاره ای از قوانین دادگستری 1356/03/25  
94512 انجام وظایف سازمان برنامه در حدود قوانین 1333/03/29  
90628 قوانین موقتی محاکمات جزایی ( آیین دادرسی کیفری) 1291/05/30  
816234 آیین نامه هیأت مشاورین تدوین، تنقیح و تفسیر قوانین 1391/05/21 1391/05/22
789861 دستورالعمل اجرائی قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور 1389/05/19 1389/06/01
131166 عدم اعتبار قوانین و مقررات مخالف با موازین اسلامی 1361/10/08  
93397 قانون اصلاح عناوین کمیسیونهای تخصصی مذکور در قوانین 1379/04/08  
93255 قانون تعمیم قوانین مربوط به همسران و فرزندان آزادگان 1378/10/14  
91410 قانون تعریف محکومیت های مؤثر در قوانین جزایی 1366/07/09
 
96791 قانون تشکیل سازمان تنقیح و تدوین قوانین و مقررات کشور 1350/12/29  
106572 مبلغ 60 هزار ریال به گمرک ایران 1361/06/14  
96128 آیین نامه اداره کل گمرک 1346/09/19  
94913 قانون تأسیس پلیس گمرک ایران 1336/05/05  
831693 نظریات مشورتی اداره کل امور حقوقی و تدوین قوانین قوة قضاییه 1391/09/26 1391/09/26
831770 نظریات مشورتی اداره کل امور حقوقی و تدوین قوانین قوة قضاییه 1391/09/26 1391/09/26
837036 نظریات مشورتی اداره کل امور حقوقی و تدوین قوانین قوة قضاییه 1391/09/26 1391/09/26
837155 نظریات مشورتی اداره کل امور حقوقی و تدوین قوانین قوة قضاییه 1391/09/26 1391/09/26
92141 قانون اصلاح قوانین و مقررات مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1371/11/25  
131160 ملغی شدن قوانین مخالف اسلام به دستور حضرت امام خمینی 1361/06/01
 
90600 اعتبار به اداره مباشرت برای طبع قوانین دوره دوم تقنینیه. 1290/08/25  
105148 برقراری حق کشیک و هزینه غذای کارکنان گمرک 1358/08/12  
96942 قانون تغییر نام اداره کل گمرک 1352/03/07  
90205 قانون تجدید کنترات چهار نفر مستخدمین گمرک 1289/09/02  
810888 فهرست قوانین منسوخ صریح در بازه زمانی 22/11/1357ـ 1336 هجری شمسی 1391/03/06 1391/03/06
810699 فهرست قوانین منسوخ صریح در بازه زمانی 1335 ـ 1285 هجری شمسی 1391/03/02 1391/03/02
134479 تصویب نامه درخصوص شماره گذاری خودروهای دیزلی با رعایت قوانین و مقررات 1386/12/26  
131620 لزوم تنظیم و انتشار آگهی های احضار و ابلاغ براساس قوانین دادرسی جدید 1379/08/25  
90674 قانون اجازه اجرای قوانین مصوبه کمیسیون پارلمانی عدلیه به طور موقت 1300/11/25  
134896 تصویب نامه درخصوص شماره گذاری خودروهای دیزلی با رعایت قوانین و مقررات

برچسب ها : ,
بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت هنوز پرداخت نشده است

بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت هنوز پرداخت نشده است

یک منبع اگاه گفت: هیچگونه پرداختی تاکنون برای تسویه بدهی 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت صورت نگرفته است.
گروه اقتصادی - این منبع اگاه عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر پرداخت وصول بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت از سوی برخی منابع خبری در مجلس و سایت های اینترنتی، افزود: تاکنون هیچ پرداختی در این زمینه صورت نگرفته و وزارت نفت و بانک مرکزی تا به حال هیچ دریافتی در این زمینه نداشته اند.


به گزارش بولتن نیوز،  بابک زنجانی در دولت های نهم و دهم از طریق چند بانکی که در اختیار دارد، اقدام به جابه جایی پول نفت صادراتی ایران می کرد و هم اکنون دو میلیارد و 60 میلیون یورور از این بابت به وزارت نفت بدهکار است.
وزیر نفت در نخستین روزهای پس از تصدی وزارت نفت تاکید کرده بود که پیگیری دریافت پول هایی که به خزانه واریز نشده جزو اولویت های اصلی در وزارت نفت خواهد بود.
این در حالیست که چندی پیش، محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از پرداخت بدهی 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داد.

وی اضافه کرد: آقای زنجانی بدهی‌اش به وزارت نفت را به یکی از حساب‌های این وزارتخانه واریز کرد که این مسئله به تایید بانک مرکزی هم رسیده است.

برچسب ها : ,
آزمون حق‌العملكاران گمركي امسال برگزار نمي‌شود
اطلاعيه مهم گمركي

آزمون حق‌العملكاران گمركي امسال برگزار نمي‌شود

معاونت برنامه‌ريزي و امور بين‌الملل گمرك جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: آزمون كارگزاران گمركي (حق‌العملكاران) در سالجاري برگزار نمي‌شود. متن كامل اين اطلاعيه بدين‌شرح است:

اطلاعيه
بدينوسيله به اطلاع كليه متقاضيان شركت در آزمون كارگزاران گمركي (حق‌العملكاران) مي‌رساند كه با عنايت به عدم نهايي شدن دستورالعمل ها و مصوبات مرتبط، آزمون مذكور در سالجاري برگزار نمي‌گردد.

معاونت برنامه‌ريزي و امور بين‌الملل گمرك جمهوري اسلامي ايران


برچسب ها : ,
احکام پیشرفته برای تعرفه وطبقه بندی در کشور کانادا

احکام پیشرفته برای تعرفه وطبقه بندی

برای کمک به جامعه واردات درتعیین تعرفه وطبقه بندی مناسب از محصولات، آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) احکام پیش منتشر می کند.

این احکام، صادر شده طبق بند 43.1 (1) (ج) از قانون گمرک می باشد که با ارائه اطلاعات در مورد واردات کالاهای خاص، از جمله تعرفه 10 رقمی که همان شماره تعرفه وطبقه بندی کالا است در زیر تعرفه های گمرکی در کانادا نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات در مورد اهمیت طبقه بندی مناسب از کالا را باید نظام هماهنگ (HS) پذیرش کالا را ببینید.

مزایای حاکم پیش

تعرفه وطبقه بندی کالا می تواند  برای کالاهای خاص بسیار پیچیده باشد. این پیش حکم تضمین می کند که تعداد تعرفه و طبقه بندی کالا که استفاده می شود  توسط CBSA تلقی می شود. این حکم الزام آور است تا زمانی که لغو و یا اصلاح صورت نگرفته باشد.

این حکم  به وارد کننده  یقین ایجاد می کندبه اینکه او و یا نماینده او  چگونه کالا را طبقه بندی کنند و در نتیجه تسهیل الزامات اسناد و مدارک برای تمیز کالا در مرزرا بوجود می آورد.

چه کسی می تواند  پیش درخواست بدهد

  • یک وارد کننده در کانادا؛
  • صادر کننده غیر مقیم.
  • یک تولید کننده غیر مقیم کالا
  • فردی که مجاز است به حساب برای کالاهای وارداتی  به عنوان مثال آداب و رسوم کارگزاری (با توجه به بند 32 (6) () و یا بخش 32 (7) قانون گمرک - نگاه کنید به یادداشت D1-6-1، مقامات عمل به عنوان عامل)

چگونگی رسیدگی  به درخواست ها

تهیه پیش نویس درخواست

برای ارسال یک درخواست برای  یک محصول، شما باید باارسال نامه اقدام نمایید، که با دوزبان  انگلیسی یا فرانسه می توانید این کا را انجام دهید، که شامل اطلاعات زیر می  باشد:

  • نام و آدرس خود را؛
  • تعداد کسب و کار شما (در صورت وجود)؛
  • بیانیه ای که مشخص کند شما وارد کننده، صادر کننده، تولید و یا نماینده مجاز می باشید.
  • نام و شماره تلفن فرد برای تماس .
  • بنادر اصلی ورودکه از طریق آن کالا وارد می شودویا  وارد خواهد شد؛
  • بیانیه ای با اشاره به اینکه آیا این موردمربوط به  موضوع بررسی و طبقه بندی وتعرفه بوده ویا می باشد ویا اینکه ، بررسی اداری و یا درخواست تجدید نظر، قضایی و شبه قضایی وامثالهم، البته این موضوع شامل یک درخواست برای امور  ملی حاکم و یا مشاوره دیگرنیز می تواند باشد ، و یا یک درخواست هم ممکن است در این رابطه مصداق پیدا کند.
  • آیا کالا قبلا به کانادا وارد شده.
  • شرح کامل از محصولات، از جمله نام های تجاری، و یا طراحی های تجاری، مشترک و یا فنی آنها.
  • ترکیب کالا؛
  • فرایند که در آن کالا را تولید.
  • شرح بسته بندی.
  • استفاده از پیش بینی کالا و
  • تعرفه طبقه بندی شما در نظر مناسب و منطقی خود را.

در صورت امکان ارائه اطلاعات زیر است:

  • ادبیات محصول کارخانه سازنده.
  • نقشه ها و / یا عکس.
  • نقشهها.

یک لیست از الزامات مورد نیاز در ارائه تفاهم نامه D11-11-3 ، احکام پیشرفته برای تعرفه بندی، ضمیمه A.

ارسال درخواست

هنگامی که شما در پیش نویس این نامه را امضاءکرده اید، لطفا اطمینان حاصل شود که آن را با این شرایط:

  • آن است که توسط مشتری یا نماینده امضا.
  • آن مشخص شده است: "توجه: تعرفه طبقه بندی پیشرفته درخواست حکم" و
  • آن را تحویل داده و یا با پست به یک دفتر خدمات مشتری و دفتر منطقه ای ارائه نموده اید  (آدرس در ذکر شده در تفاهم نامه D11-11-3 ، ضمیمه B).

هر درخواست باید به یک محصول واحد محدودباشد، با این حال، شما ممکن است بیش از یک درخواست به CBSA در یک زمان را ارسال کنید.

آنچه که  می توانید انتظارداشته باشید

هنگامی که CBSA درخواست شما و تمامی اطلاعات لازم را دریافت کرده است، به پردازش طی زمان زمان استاندارد می پردازد در مدت 120 روز. CBSA با هدف  صدور احکام در یک دوره کوتاه ترخواهد پرداخت.

اگر نیاز به اطلاعات بیشترباشد ، CBSA به شما در نوشتن اطلاع خواهد داد ،  و به مدت 30 روز به ارائه اطلاعات مورد نیاز داده شده اقدام خواهد کرد.

CBSA یک حاکم پیشرفت است که شامل موارد زیر اقدام به صدورموارد ذیل می نماید:

  • تعداد تعرفه و طبقه بندی و دلایل انتخاب  و
  • تعداد احکام پیش درخواست.

تعداد احکام  پیش در خواست  را وارد کنید و مدارک زیر را برای اطمینان شما از احکام  پیش در خواست در زمانی که  کالاهای خود را وارد نموده اید ویا از آن بهره مند ششدید ارائه نماییدکه عبارتند از :

  • در فرم CI1، فاکتور .....
  • در فاکتور تجاری؛
  • در قسمت "توضیحات" زمینه B3 فرم، کانادا گمرک برنامه نویسی فرم و
  • در "ورودی احکام  شماره مرجع" درست است (KI60) برای CADEX (گمرک خودکار تبادل اطلاعات) شرکت کنندگان است.

با این حال، که در آن شرایط CBSA برای شما  حکم صادر نکرده باشد . به عنوان مثال:

  • موضوع شامل شامل مواردی مثل اینکه  قبل از دادگاه مشخص می گردد.
  • دوباره تعیین کالاهای یکسان وجود دارد؛
  • ممکن است برای تعیین تمام حقایق مواد باشد.
  • درخواست ممکن است فرضی باشد .
  • می کالاهای متعدد در درخواست وجود دارد؛
  • کالا در حال حاضر وارد شده است ویا  واردات ادامه خواهد داشت .
  • درخواست شامل قانون پیشنهادی یا پیش نویس و یاغیره می باشد
  • ویا کالا منوط به تایید است .

اگر درخواست شما پذیرفته نشده است،  شما دلایل خود را به CBSAارئه نمایید.

احکام پیشرفته  از تاریخ صدور تا زمانی که حاکم است که  اصلاح، لغو و یا معکوس نشده  باشد.

هنگامی که احکام به قوت خود باقی باشد  وارد کنندگان باید احکام پیشدرخواست را  به تمام واردات مربوطه اعمال نمایند.

مجادله احکام  پیش در خواست

اگر شما به چگونگی   طبقه بندی  محصولات خود نظر  مخالفدارید ، شما حق آن را خواهید داشت که به اختلاف مربوط به بند 60 (2) قانون گمرک توجه داشته باشید . برای این کار  شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • شما باید با ارسال نامه ای که استدلال شما برای حمایت از اختلاف را فراهم می کندارئه نمایید.
  • این نامه باید ظرف 90 روز از تاریخ موثر از احکام صادره  فرستاده و
  • یا این نامه باید به دفتر مربوطه و یا دفتر  منطقه ای فرستاده شود (نگاه کنید به یادداشت D11-11-3 ، ضمیمه B، برای اطلاعات بیشتر).

برچسب ها : ,
افشاء حقایق در کشور کانادا

افشاء حقایق در کشور کانادا

دولت کانادا سخت در تلاش است به منظور افزایش نقش پارلمان و افشاء حقایق از اطلاعات به طوری که کانادایی ها بهتر قادر به نگاه مجلس شورایی ، دولت خود، و مقامات بخش دولتی توجه می نمایند واین گروه ها بیشتر به حساب آمده ومورد توجه قرار می گیرند.

برای این منظور، دولت از انتشار اجباری در وب سایت اقدام می نماید هزینه های مسافرت برای مقامات دولتی انتخاب انتخاب وگزینش نموده وضمن انتشار  اعلام خواهد کرد  وتمام  قرارداد های  توسط دولت کانادا را برای مقادیر بیش از 10،000 $ (با استثنا تنها محدود مانند امنیت ملی)که اقدام به  واردات  شده است را  طبقه بندی مجدد از مواضع مختلف می نمایدکه مواردی به شرح ذیل از این قبیل هستند :

  • بازدید های انجام شده به درخواست اطلاعات
  • مسافرت و در مورد هزینه
  • مخارج سالانه برای مسافرت، هتل و همایش ها (در کل برای CBSA)
    • 2010-2011
    • 2011-2012
  • قرارداد بیش از $ 10،000
  • Reclassifications درجه
  • کمک های مالی و مشارکت بیش از $ 25،000
  • افشای اطلاعات در مورد تخلف تاسیس

برچسب ها : ,
نخبگان علمی سازمانها باید شناسایی شوند
ایران با بکارگیری نخبگان آباد خواهد شد سازمانهای اقتصادی کشور آماده باشند
به بهانۀ دیدار مقام معظم رهبری با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

اهمیّت ضمانت اجرای مصوّبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

تحقق این هدف نیازمند ترسیم نقشة راهی است که در آن نحوة طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم کار درسطح ملّی و الزامات طیِّ اين مسیر به طور شفاف و دقیق مشخص شده باشد. نقشۀ جامع علمی کشور، سندی است که برپایۀ رعایت این اصول، در 5فصل تدوین گردیده است.

مَنْ عَرَفَ قَدْرَ نَفْسِهِ لَمْ يُهِنْهَا بِالْفَانِيَاتِ

كسی كه ارزش خود را بشناسد، خويشتن را با امور فناپذير خوار نمی‌سازد.

امام علی(ع)

غررالحكم و دررالحكم، ح 8628

 

 

 

گروه فرهنگ و هنر، حدود 2سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درسال1359 با فرمان امام خمینی(ره) «ستاد انقلاب فرهنگی» با هدف تربیت استاد و گزینش افرادشایسته برای تدریس در دانشگاه‌ها، گزینش دانشجو و اسلامی کردن جوِّ دانشگاه‏ها و تغییر برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها، به ریاستِ رئیس قوۀمجریه تشکیل گردید و بعدها در 19آذر 1363 پس از ترمیم ساختاری و اضافه شدن تعداد اعضای جدید به هستۀ 7نفرۀ اولیۀ به «شورای عالی انقلاب فرهنگی» تغییر نام داد.

به گزارش بولتن نیوز، درحالی که گسترش نفوذ فرهنگ اسلامی در شئون جامعه و تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی و تزکیۀ محیط‌های علمی و فرهنگی از افکار مادی و نفی مظاهر و آثار غرب زدگی از جمله اهداف اولیۀ شورای انقلاب فرهنگی بود، در تاریخ14/9/75 رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با صدورپيامی ضمن تعيين تركيب جديد اعضای شورا که به عبارتی آغازگر دورۀ سوّم آن نیز بود، با اشاره به هجوم فرهنگی همه‌جانبۀ دشمنان به ارزش‌های اسلامی و فرهنگ اصيل ملّی و باورهای مردم، وظایف جدید این شورا مبنی بر توجه به نقشۀ جامع علمی کشور، مهندسی فرهنگی و تحوّل و نوسازی نظام آموزشی را تببین نمودند تا شورای عالی انقلاب فرهنگی با قراردادن این رویکرد در رأس فعاليت‌های خود و اتخاذ سیاست‌های اصولی، زمينه را برای پيدايش جامعه‌ای بهره‌مند از حيات طيبه الهی فراهم سازد.

همچنین به تازگی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبرمعظم انقلاب اسلامی بار دیگر در دیدار رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، با تبیین اهمیت حیاتی مقولۀ فرهنگ و جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ ضمانت اجرای مصوبات این شورا؛ وظایف نظارتی و هدایتی دستگاه ها در مقولۀ فرهنگ؛ ضرورت برخورد حکیمانه با پدیده های فرهنگی، استمرار پیشرفت علمی در دانشگاه ها؛ تدوین مبانی تحول علوم انسانی، و صیانت از زبان زیبای فارسی، نکات مهمی را بیان کردند.

ازجمله نکات راهبردی و برجستۀ بیانات مقام معظم رهبری که پس از اشارۀ موکد به اهمیت مسئلۀ فرهنگ و ذکر این مهم که "فرهنگ، حاشیه و ذیل اقتصاد و سیاست نیست، بلکه اقتصاد و سیاست حاشیه و ذیل فرهنگ هستند" ؛ بحث "ضمانت اجرای مصوبات شورا" بود.رهبر انقلاب اسلامی که حضور رئیس قوۀمجریه، رئیس قوۀمقننه و قانون گذاری و وزرا و مسئولان را ضمانت اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی می دانند، دربخشی از سخنانش در این دیدار افزودند: اسناد بسیارمهم و خوبی همچون نقشۀ جامع علمی کشور، سند تحوّل بنیادی در آموزش و پرورش، سند دانشگاه اسلامی، و سند راهبردی نخبگان باید اجرایی و عملی شوند و خودِ شورا نیز بر نحوۀ اجرای آن ها نظارت داشته باشد."

این درحالیست که حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی، رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در همان جلسه، این نهاد را بالاترین نهاد سیاست گذاری فرهنگی کشور دانسته و با اشاره به مصوبات بسیار موفق شورا به ویژه درخصوص تولید علم و فناوری، با تأکید بر عزم راسخ دولت برای اجرای مصوّبات شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرده بود: ازجمله اسناد شورا، سندِ مربوط به نخبگان است که دولت برای اجرایی شدن آن و حمایت از شرکت های دانش بنیان اقدام خواهد کرد.

لذا در این جا به منظور تنویر افکارعمومی و نیز به عنوان برداشتن گامی کوچک درتحقق اهداف مقدس شواری عالی انقلاب فرهنگی، برخی از نکات مطروحه درخصوص این اسناد را شرح داده و به تفصیل، به نکاتی در این خصوص خواهیم پرداخت.

نقشۀ جامع علمی کشور

دستيابي به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران مستلزم تلاش همه جانبه در تمام ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی است. از اين رو تدوين و اجرای برنامه های پيشرفت در بازه های زمانی معين و اختصاص منابع لازم برای تحقق اهداف اين برنامه ها از لوازم ضروری احراز جايگاهی در شأن ايران اسلامی است. از سوی ديگر مقولۀ علم و فناوری از مهم ترين زيرساخت های پیشرفت كشور و ابزار جدی رقابت در عرصه های مختلف است. به اين ترتيب تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی ايران نظير احيای تمدن عظيم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پيشرو در ميان ملت ها و كسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنويت در جهان در گرو پيشرفتی همه جانبه در علم است؛ علمی كه دارای سه شاخصۀ عدالت، معنويت و عقلانيت است.

تحقق این هدف نیازمند ترسیم نقشة راهی است که در آن نحوة طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم کار درسطح ملّی و الزامات طیِّ اين مسیر به طور شفاف و دقیق مشخص شده باشد. نقشۀ جامع علمی کشور، سندی است که برپایۀ رعایت این اصول، در 5فصل تدوین گردیده است. "ارزش های بنیادین نقشۀجامع علمی کشور"، "ارزش های بنیادین نقشۀجامع علمی کشور"، "اولويت های علم و فناوری دركشور"، "راهبردها و اقدامات ملّی توسعۀعلم و فناوری دركشور" و "چارچوب نهادی علم، فناوری و نوآوری" سرفصل های 5گانۀ این سند راهبردی را تشکیل می دهند.

ارزش های بنیادین نقشۀ جامع علمی کشور

مبانی ارزشی نظام علم و فناوری کشور بر پایۀ مبانی نظری که در مجموعۀ اسناد پشتیبان نقشۀ جامع علمی کشور ارائه شده، استوار است و به مثابۀ روح حاکم بر حرکت علمی کشور بوده و مشخص کنندۀ جهت‌گیری های نظام، اولویت‌ها و باید و نبایدها در عرصه‌های آموزش، پرورش، پژوهش و فناوری است. مهمترین این ارزش ها عبارتند از:

1- حاکمیت جهان‌بینی توحیدی اسلام در کلیۀ ابعاد علم و فناوری

2- علم هدایتگر و هدفمندی آخرت‌گرایانۀ علم و فناوری

3- عدالت‌محوری، پرورش استعدادها و دستیابی همگان به خصوص مستضعفین در حوزه علم و فناوری، و تقویت خلاقیت، نوآوری و خطر‌پذیری در علم

4- کرامت انسان با تکیه بر فطرت حقیقت‌جو، عقلگرا، علم‌طلب و آزادگی وی

5- آزاداندیشی و تبادل آرا و تضارب افکار (جدال احسن)

6- توجه به اصل عقلانیت، تکریم علم و عالم، ارزشمندی ذاتی علم و ضرورت احترام حقوقی و اخلاقی به آفرینشهای فکری علمی؛ ودستاوردهای علمی بشری و بهره‌گیری از آنها در چارچوب نظام ارزشی اسلام

7- علم و فناوری کمال آفرین، توانمندساز، ثروت‌آفرین و هماهنگ با محیط زیست و سلامت معنوی، جسمی، روانی و اجتماعی آحاد جامعه

8- ایجاد تحول بنیادین علمی بخصوص در بازبینی و طراحی علوم انسانی در چارچوب جهان‌بینی اسلامی

9- تعامل فعال و الهام‌بخش با محیط جهانی و فرآیندهای توسعۀ علم و فناوری در جهان

10- اخلاق‌محوری، تقدم مصالح عمومی بر منافع فردی و گروهی، تقویت روحیۀ تعاون و مشارکت و مسئولیت‌پذیری آحاد جامعۀ علمی و نهادهای مرتبط با آن.

 

سند تحوّل بنیادین در آموزش و پرورش

در تهیه سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش کوشش شده است تا با الهام‌گیری از اسناد بالادستی و بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادین آنها و توجه به اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، چشم‌انداز و اهداف تعلیم و تربیت در افق 1404 هجری شمسی تبیین شود.

تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان‌های بلند نظام اسلامی باید معطوف به چشم‌اندازی باشد که در افق روشن 1404، ترسیم‌گر ایرانی توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویتی اسلامی انقلابی، الهام‌بخش جهان اسلام همراه با تعاملی سازنده و مؤثر در عرصه روابط بین‌المللی است.

هرچند در سه دهه گذشته تلاش‌های وافر و قابل تقدیری از سوی مسئولان و دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت برای بهبود و اصلاح نظام آموزشی کشور به عمل آمد که خوشبختانه نتایج مثبت و مفیدی نیز برجای گذاشته است؛ لیکن هنوز آموزش و پرورش با چالش‌های جدی روبه‌رو است و برونداد آن در طراز جمهوری اسلامی ایران و پاسخگوی تحولات محیطی و نیازهای جامعه نمی‌باشد. از این رو، تأکیدات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تحول بنیادی در آموزش و پرورش با تکیه بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی ـ ایرانی و تدوین الگویی اسلامی ـ ایرانی برای تحول و پرهیز از الگوهای وارداتی، کهنه و تقلیدی محض، چراغ راه برون‌رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور می‌باشد.

 

سند دانشگاه اسلامی

هرچند دانشگاه در اوایل قرن حاضر توسط رضاخان به این هدف تأسیس شد که نهادی مقابل حوزۀ علمیه به عنوان نهاد ریشه‌دار علم و معرفت در این جامعه باشد، اما از آنجا که علم اصولاً ودیعه‌ای الهیست و نور معرفت و علم در دل کسی تابیده می‌شود که آیینه دل خود را از زنگارها پیراسته باشد، تاریخ نشان داد که نهاد دانشگاه در جهت معکوس حرکت کرد و در همۀ مقاطع حساس تاریخ معاصرایران مانند پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و... دانشگاهیان در خط مقدم دفاع از عزت و سربلندی ملت ایران بوده و هستند. امروز هم و در میدان تمدن‌سازی نوین اسلامی حوزه و دانشگاه نقش اساسی را بر عهده دارند و علی‌رغم همه تلاش‌هایی که تحت عناوینی مانند جدال سنت و مدرنیته و... صورت می‌گیرد، این دو نهاد دست در دست هم پیشتاز حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی هستند.

آن چه که موجب این حرکت شده است، چیزی نیست جز نگاه قدسی به علم و مقدس دانستن علم که در اسناد بالادستی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی به کرات مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

تصویب سند دانشگاه اسلامی، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی که سرفصل نوینی در حرکت به سمت وحدت حوزه و دانشگاه محسوب می‌شود، نویدبخش تسریع حرکت در مسیر مقدس وحدت حوزه و دانشگاه بوده و امید است همه دستگاه‌ها با التزام عملی به این سند مهم و راهبردی حرکت این دو نهاد مقدس به سمت وحدت را تسهیل و تسریع کنند.

 

سند راهبردی کشور در امور نخبگان

جامعه نخبگانی مطلوب، جامعه‌ایست پویا که در آن اجتماعات نخبگانی در چارچوب ارزش‌های اسلامی–ایرانی و مبتنی بر اقتضائات نظام جمهوری اسلامی ایران، فرصت رشد و شکوفایی حداکثری را بر پایه تنوع استعدادها و توانمندی‌های خود به دست آورد و ضمن حل مسائل جامعه ، تدبیر امور تحول آن را دست می‌گیرد.

با توجه به چشم‌انداز پیش گفته، هدف‌هاي کلان مدّنظر اين سند عبارتند از:

1- ايجاد زمينه‌های شناسايی، رشد و شکوفايي حداکثري استعدادهاي فردی و گروهی و ارتقای ابعاد معنوی و دینی آن ها

2- تحقق نظام جامع«اخلاق نخبگي» مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و تلاش برای ترويج آن، به منظور رشد اخلاقی و معرفتی اجتماع نخبگانی و مصون‌سازی آنان.

3- رفع موانع فعاليت های نخبگانی، افزايش ظرفيت اجتماع نخبگانی و فرصت‌سازی مناسب بر اساس اصول عدالت و انصاف.

4- وسعت بخشیدن به دایرۀ نخبگی و بهره‌گيری حداکثری از توان اجتماع نخبگانی در مديريت تحولات کشور در سطح ملی و بین‌المللی

5- مديريت هدفمند گردش نخبگان و پيشگيری از خروج نخبگان از چرخۀ خدمت به جامعه

6- تبیین و تنظیم مسؤولیت‌ها و حقوق متقابل اجتماع نخبگانی و جامعه و افزايش حس دلبستگی ملّی آنان در چارچوب گفتمان نظام‌اسلامی

7- زمينه‌سازی شناخت و همكاری متقابل نخبگان مسلمان درسراسر جهان به منظور تحقق بين‌الملل اسلامی و برپايی تمدن نوين اسلامی

8- جذب نخبگان در سطح جهانی.

موخره:

بنابه آن چه دربالا به عنوان بخشی بسیارخلاصه، مختصر و موجز از تلاش تئوریک اعضای فرهیختۀ شواری عالی انقلاب فرهنگی مشاهده گردید، درطول بیش از 3دهه فعالیت شواری عالی انقلاب فرهنگی، آنچه باید از سوی این نهاد به عنوان یک نهاد نظریه پرداز و تصمیم گیرنده در مهندسی فرهنگی انجام می شده، به نیکی و صحت تمام انجام گرفته و چنان چه در نظرات تاییدآمیز مقام معظم رهبری در طول سالیان نیز پیداست، با توجه به نظارت دقیق و حساب شدۀ شخص ایشان بر عملکرد شورا چه در عرصۀ تصویب و تنظیم قوانین و چه درعرصۀ ارائۀ نظارت و پیشنهادات کلان مدیریتیِ فرهنگی و مهندسی فرهنگی، عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی، عملکردی است، اصولی که بی هیچ کم و کاستی کار را به مرحلۀ عمل رسانده است.

با این همه، با توجه به تاکیدِ مقام معظم رهبری بر لزوم نظارت مستقیم مسئولین و سردمداران فرهنگی و سیاسی کشور بر اجرای دقیق و اصولی مصوبات شورا، جا دارد تا مسئولین مدیریت فرهنگی کشور در هرمقام و منصبی که حضوردارند با بذل توجه و نظارت دقیق بر اجرای امور، مسیر تحقق خواست های فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی و در راس آنان شخص مقام معظم رهبری را هموار سازند.

 

برچسب ها : ,
قانون جدید امور گمرکی را روی گوشی مبایل خود داشته باشید
همچنين به منظور داشتن قانون جديد امور گمركي بر روي گوشي تلفن همراه خود مي توانيد فايلهاي زير را دانلود نموده   و پس از انتقال آن به گوشي تلفن همراه، نسبت به نصب آن اقدام نماييد.
فايلها
android 1 Customs law and Executive Procedure-1392.epub 185.057 KB  
android 2Customs law and Executive Procedure-1392-new.epub 184.509 KB  
android 3Moon.Plus.Reader.Pro.v1.8.7.apk 5.69 MB  
apple 1Customs law and Executive Procedure-1392.epub 185.057 KB  
apple 2Customs law and Executive Procedure-1392-new.epub 184.509 KB  
help.doc 26.112 KB  
java 1.rar 569.243 KB  
java 1-new.rar 568.36 KB  
java 2.rar 580.943 KB  
java 2-new.rar 580.009 KB  


برچسب ها : ,
اخبار اقتصادی




 

برچسب ها : ,
اخبار 26آذرماه 92
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(حوادث)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(علمی فناوری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(علمی فناوری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(تصاویر)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(تصاویر)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(سیاسی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(سیاسی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(سیاسی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(حوادث)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(تصاویر)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(فرهنگی هنری)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(سیاسی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(سیاسی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(سیاسی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(سیاسی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(سیاسی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(ورزشی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲
  بولتن نیوز
(اقتصادی)
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲

برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 141